Počet záznamov: 1
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Názov Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu Autorské údaje Nirmalya Kumar, překlad: Tomáš Juppa Autor Kumar Nirmalya Ďalší autori Juppa Tomáš (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Grada Publishing , 2008. - 236 s. Edícia Expert ISBN 978-80-247-2439-3 Iné vydanie na rovnakom médiu / Kumar Nirmalya Marketing as strategy : understanding the CEO's agenda for driving growth and innovation. - Boston : Harvard Business School Press, 2004 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * teória a prax * riaditelia * segmentácia trhu * výrobky * predaj * kanály distribučné * migrácia * partneri obchodní * značky výrobkov * firmy * trh * podnik * korporácie Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 1, prezenčne 2 Odkazy (1) - KNIHY Signatúra 829909, 832423, 833162
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 829909 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 833162 SEK Sklad knižničného fondu voľný 832423 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1