Počet záznamov: 1  

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

  1. Názov Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
    Autorské údajeNirmalya Kumar, překlad: Tomáš Juppa
    Autor Kumar Nirmalya
    Ďalší autori Juppa Tomáš (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2008. - 236 s.
    Edícia Expert
    ISBN978-80-247-2439-3
    Iné vydanie na rovnakom médiu / Kumar Nirmalya Marketing as strategy : understanding the CEO's agenda for driving growth and innovation. - Boston : Harvard Business School Press, 2004
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * teória a prax * riaditelia * segmentácia trhu * výrobky * predaj * kanály distribučné * migrácia * partneri obchodní * značky výrobkov * firmy * trh * podnik * korporácie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 1, prezenčne 2
    Odkazy (1) - KNIHY
    Signatúra829909, 832423, 833162

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    829909SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    833162SEKSklad knižničného fonduvoľný
    832423OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.