Počet záznamov: 1  

Rozhodovanie make or buy ako jedna z konkurenčných stratégií podniku a obchodné služby

  1. Názov Rozhodovanie make or buy ako jedna z konkurenčných stratégií podniku a obchodné služby
    Autorské údajeValéria Michalová
    Autor Michalová Valéria EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Využívání nových poznatků v rozvoji osobnosti podnikatele : sborník referátů z mezinárodní konference : Karviná, 3.- 4.4.2002. S. 122-130. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě. Ústav malého a středního podnikání, 2002. ISBN 80-7248-145-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00037-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.