Počet záznamov: 1  

Definovanie relevantného trhu a meranie trhovej sily podniku

  1. Názov Definovanie relevantného trhu a meranie trhovej sily podniku
    Preklad názvuRelevant market definition and market power measurement
    Autorské údajeJana Hlaváčiková, Eva Kováčová
    Autor Hlaváčiková Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Kováčová Eva EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 5, č. 3 (2008), s. 51-61. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301
    PoznámkyVEGA 203. - Článok bol spracovaný v rámci riešenia úlohy VEGA č. 203 "Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá trh relevantný * ochrana súťaže hospodárskej * konkurencia * súťaž hospodárska * testovanie hypotéz * sily trhové
    AnotáciaOchrana hospodárskej súťaže. Definovanie relevantného trhu. Metódy uplatňované pri definovaní relevantného trhu. Cenová korelácia. Elzinga-Hogartyho test. Kritériá pre určenie významnej trhovej sily.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00050-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.