Počet záznamov: 1
Definovanie relevantného trhu a meranie trhovej sily podniku
Názov Definovanie relevantného trhu a meranie trhovej sily podniku Preklad názvu Relevant market definition and market power measurement Autorské údaje Jana Hlaváčiková, Eva Kováčová Autor Hlaváčiková Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Kováčová Eva EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 5, č. 3 (2008), s. 51-61. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301 Výstup z projektu VEGA 1/4578/07 Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny
Poznámky VEGA 1/4578/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá trh relevantný * ochrana súťaže hospodárskej * konkurencia * súťaž hospodárska * testovanie hypotéz * sily trhové Anotácia Ochrana hospodárskej súťaže. Definovanie relevantného trhu. Metódy uplatňované pri definovaní relevantného trhu. Cenová korelácia. Elzinga-Hogartyho test. Kritériá pre určenie významnej trhovej sily. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00050-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-3
článok
Počet záznamov: 1