Počet záznamov: 1  

Je opravdu lobbing o bourání mýtů?

  1. Názov Je opravdu lobbing o bourání mýtů?
    Autorské údajeVáclav Pecka
    Autor Pecka Václav
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 10 (Říjen 2008). - Praha : Economia, 2008
    Asociace PR agentur : společná příloha týdeníku Marketing & media 45/2008 a měsíčníku Trend marketing 10/2008. s. 8-9. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 328 - Zastupiteľské orgány. Parlamenty. Vlády
    Heslá lobizmus * skupiny záujmové * politika * etika * legislatíva
    AnotáciaKde hľadať prapôvod lobizmu. Regulácia lobizmu v Spojených štátoch amerických. Definícia lobistu podľa americkej právnej úpravy. Veľká Británia - lobizmus ako legálna súčasť politického systému. Európska únia - prvé pokusy o reguláciu lobizmu. Nepísané pravidlo - dodržiavanie etiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.