Počet záznamov: 1  

Firemní eventy, to jsou především emoce

  1. Názov Firemní eventy, to jsou především emoce
    Autorské údajeMartin Frýdl
    Autor Frýdl Martin
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 10 (Říjen 2008). - Praha : Economia, 2008
    Asociace PR agentur : společná příloha týdeníku Marketing & media 45/2008 a měsíčníku Trend marketing 10/2008. s. 19. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * klienti * partneri obchodní * firmy * značky výrobkov * psychológia
    AnotáciaFiremné eventy ako prostriedok pre priame oslovenie cieľovej skupiny. Event - na hranici marketingovej komunikácie a klasického ochodného jednania. Cieľ firemnej akcie. Psychologický prístup ku klientovi. Aké by mali byť firemné akcie, aby mohli byť vyhodnotené ako úspešné.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.