Počet záznamov: 1
Kto a čím konkuruje ?
Názov Kto a čím konkuruje ? Autorské údaje Věra Vávrová Autor Vávrová Věra Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 2 (2008), s. 29. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá výrobky * predaj * konkurencia * spotrebitelia * značky výrobkov * imidž * ceny Anotácia Kto sú hlavní konkurenti podniku, a v akej oblasti existuje prevažne konkurenčná situácia. Nová metóda Univerzity Hamburg ponúka jednoduché a zároveň prekvapivo výhodné riešenie problému. O predaji produktov podobnej kvality rozhoduje okrem ceny a využiteľnosti predovšetkým imidž značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1