Počet záznamov: 1  

Recenzia publikácie: Marketing kultúry

  1. Názov Recenzia publikácie: Marketing kultúry
    Autorské údajePeter Filo
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument euroRegióny : magazín pre rozvoj regiónov. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 16. - Bratislava : ERA OZ, 2007. ISSN 1336-605X
    Recenz.dok. Základy marketingu v umení a kultúre / Mária Tajtáková. - Nesluša : Progressus Slovakia, 2007
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * kultúra * umenie * zákazníci * recenzie
    AnotáciaRecenzia na publikáciu Márie Tajtákovej: Základy marketingu v umení a kultúre. Autorka publikácie analyzuje vývoj ekonomických nástrojov v kultúre a zároveň popisuje nové možnosti, ako by mali postupovať štátne aj súkromné organizácie, aby sa kultúrna činnosť rozvíjala. Prístup organizácií k využívaniu marketingových nástrojov, ktoré umožňujú etablovanie kultúrnych aktivít vo vzťahu k potenciálnym užívateľom.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00985-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.