Počet záznamov: 1  

Efektivita není jenom náhoda

  1. Názov Efektivita není jenom náhoda
    Autorské údajeTomáš Bičík
    Autor Bičík Tomáš
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 11 (Listopad 2008), s. 30-31. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reklama * kampane reklamné * značky výrobkov * komunikácia marketingová * efektívnosť
    AnotáciaPredpoklady pre splnenie cieľa reklamnej kampane. Stanovenie kľúčových indikátorov úspešnosti kampane. Základné mediálne parametre: GRPs - počet zásahov na cieľovú skupinu, Reach - počet zasiahnutých jednotlivcov, frekvencia - priemerný počet zásahov na jednotlivca. Efektívna frekvencia. Efektivita vynaložených prostriedkov. Potreba skúmania vplyvu intenzity komunikačnej kampane na budovanie povedomia o značke a merať vplyv komunikácie na predaj.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.