Počet záznamov: 1  

Marketing poľnohospodárskych podnikateľských subjektov

  1. Názov Marketing poľnohospodárskych podnikateľských subjektov
    Autorské údajeVladimír Kocák
    Autor Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Výskumno-vedecké aktivity katedier zameraných na marketing a obchod s dôrazom na Obnoviteľné zdroje energie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 8. - 10. mája 2008, Starý Smokovec - Vysoké Tatry. - Košice : Katedra marketingu PHF EU, 2008. ISBN 978-80-225-2580-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 631.1 - Riadenie a organizácia poľnohospodárskych podnikov
    Heslá družstvá poľnohospodárske * výhody konkurenčné * diverzifikácia * marketing * internet * hodnota pridaná spracovaním * Slovensko
    AnotáciaPotreba rozvinutia a rozšírenia poľnohospodárskeho biznisu jednotlivých fariem. Zapojenie prvkov marketingu a diverzifikácie do dlhodobej stratégie fariem. 4 základné kroky marketingu. Poľnohospodárske družstva a získanie konkurenčne výhody pomocou diverzifikácie, internetového marketingu, pridanou hodnotou spracovania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00045-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF62.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.