Počet záznamov: 1
Obchodné podnikanie a jeho postavenie na trhu vysokoškolského vzdelávania
Názov Obchodné podnikanie a jeho postavenie na trhu vysokoškolského vzdelávania Autorské údaje Jana Jurková Autor Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Výskumno-vedecké aktivity katedier zameraných na marketing a obchod s dôrazom na Obnoviteľné zdroje energie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 8. - 10. mája 2008, Starý Smokovec - Vysoké Tatry. - Košice : Katedra marketingu PHF EU, 2008. ISBN 978-80-225-2580-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Heslá školy vysoké * vzdelávanie * marketing * marketing mix * produkty * odbory študijné * podnikanie obchodné Anotácia Produkt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl s cieľom identifikácie postavenia študijného odboru Obchodné podnikanie v sústave odborov vied a v konkurenčnom prostredí trhu vysokoškolského vzdelávania na Slovensku. Potreba neustálej analýzy marketingového prostredia vysokej školy a nevyhnutnosť reflektovania nielen na potreby zákazníka - študenta, ale aj na potreby hospodárskej praxe a tiež spoločnosti do poskytovaného produktu, príslušného študijného odboru. Vývoj počtu študentov ekonomických vied, Obchodného podnikania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00047-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 87.6 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1