Počet záznamov: 1  

Sponsorship evaluation and its importance in company decisions

  1. Názov Sponsorship evaluation and its importance in company decisions
    Preklad názvuHodnotenie sponzorstva a jeho význam pre rozhodovanie spoločnosti
    Autorské údajeKamila Rubaninská
    Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students : Banská Bystrica, 13. jún 2008. S.. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * marketing * podnik * metodológia * meranie
    AnotáciaSponzorstvo. Formulácia problému. Cieľ, materiály a metodológia. Výsledky a diskusia. Čo merať, ako merať.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00051-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.