Počet záznamov: 1  

Hodnota zákazníka a pro zákazníka

  1. Názov Hodnota zákazníka a pro zákazníka
    Autorské údajeGustav Tomek, Věra Vávrová
    Autor Tomek Gustav
    Spoluautori Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 3 (2008), s. 4-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnikanie * firmy * stratégia podniková * inovácia * vývoj hospodársky * zákazníci * hodnota * hodnota úžitková
    AnotáciaZákladný účel pre každú formu podnikania je prinášať uspokojenie požiadaviek zákazníkov. Požiadavky na manažment firmy. Permanentná inovácia - kľúčová úloha pre získanie customer value. Inovačné pravidlá. Inovácia a Kondratevove vývojové cykly. Výhoda a úžitok pre zákazníka. Vzťah firmy k požiadavkám zákazníkov. Zmeny požiadaviek a hľadanie náhradných riešení.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.