Počet záznamov: 1  

Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka ?

  1. Názov Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka ?
    Autorské údajeZuzana Pecinová, Jan Vávra
    Autor Pecinová Zuzana
    Spoluautori Vávra Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 3 (2008), s. 10-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * hodnota * hodnota tovaru * stratégia podniková * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnotáciaHodnota zákazníka - definícia. Hodnota zákazníka musí mať dve vzájomne podmienené zložky - hodnotu pre zákazníka a hodnotu zákazníka pre podnik. Meranie hodnoty zákazníka. Ktoré faktory zvažovať pri odhade prínosov zákazníka. Využitie hodnoty zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.