Počet záznamov: 1  

Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka ?

  1. Názov Jak využít princip metody Quick Response při poskytování hodnoty pro zákazníka ?
    Autorské údajeLenka Branská, Vladimíra Vlčková
    Autor Branská Lenka
    Spoluautori Vlčková Vladimíra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 3 (2008), s. 21-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reťazce dodávateľsko-odberateľské * podnik * zákazníci * hodnota tovaru * hodnota úžitková * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaPodstata metódy Quick Response. Fungovanie QR medzi maloobchodeom a jeho dodávateľom. Využitie metódy QR v ďalšej časti reťazca.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.