Počet záznamov: 1  

Výzkum spokojenosti zákazníků v oblasti služeb

  1. Názov Výzkum spokojenosti zákazníků v oblasti služeb
    Autorské údajeVladimír Chalupský, Miluše Tůmová
    Autor Chalupský Vladimír
    Spoluautori Tůmová Miluše
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 4 (2008), s. 9-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá služby * kvalita * meranie * metódy * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaMožnosti merania spokojnosti zákazníkov so službami, ktorá je jedným z indikátorov ich kvality. K meraniu spokojnosti zákazníkov v oblasti služieb sa používa mnoho metód, k najrozšírenejším patrí metóda SERVQUAL. Popis tejto metódy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.