Počet záznamov: 1  

Význam a možnosti budovania dlhodobých vzťahov so zákazníkom

  1. Názov Význam a možnosti budovania dlhodobých vzťahov so zákazníkom
    Autorské údajeEva Poliačiková
    Autor Poliačiková Eva
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 4 (2008), s. 27-29. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá dodávatelia * zákazníci * spolupracovníci * spokojnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaDobrý vzájomný vzťah so zákazníkom predpokladá, že sa neorientujeme len na momentálny predaj produktov zákazníkovi, ale orientujeme sa aj do budúcnosti, na to, čo by mohlo byť pre zákazníka zaujímavé. Schmirmerove podmienky úspešnosti vzťahu zákazník - dodávateľ. Stratégie vzťahov so zákazníkmi z pohľadu požiadaviek prispôsobenia. Prínosy vzťahov spolupráce medzi dodávateľom a zákazníkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.