Počet záznamov: 1
Význam a možnosti budovania dlhodobých vzťahov so zákazníkom
Názov Význam a možnosti budovania dlhodobých vzťahov so zákazníkom Autorské údaje Eva Poliačiková Autor Poliačiková Eva Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 4 (2008), s. 27-29. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá dodávatelia * zákazníci * spolupracovníci * spokojnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Dobrý vzájomný vzťah so zákazníkom predpokladá, že sa neorientujeme len na momentálny predaj produktov zákazníkovi, ale orientujeme sa aj do budúcnosti, na to, čo by mohlo byť pre zákazníka zaujímavé. Schmirmerove podmienky úspešnosti vzťahu zákazník - dodávateľ. Stratégie vzťahov so zákazníkmi z pohľadu požiadaviek prispôsobenia. Prínosy vzťahov spolupráce medzi dodávateľom a zákazníkom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1