Počet záznamov: 1
Communication as the part of customer relationship building
Názov Communication as the part of customer relationship building Preklad názvu Komunikácia ako súčasť budovania vzťahu so zákazníkom Autorské údaje Helena Labská, Kornélia Richterová Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument CRM 2008 : Customer Relationship Management ‘08 : the international scientific conference : proceedings of the abstracts organized in framework of grant GACR 402/06/0577 “Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a company” : September, 24th - 25th, 2008 Pardubice. S. 79-85. - Pardubice : Univerzity of Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-130-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá obchod elektronický * internet * zákazníci * komunikácia Anotácia Metodologické poznámky. Pravdepodobnosť návratu zákazníka a marketingové komunikačné faktory. Nakupovanie cez internet. Elektronický obchod. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00091-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1