Počet záznamov: 1  

Projection of contact centre CRM for praxis

  1. Názov Projection of contact centre CRM for praxis
    Preklad názvuProjekt kontaktného centra CRM pre prax
    Autorské údajeJana Naščáková, Miroslav Malák
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Malák Miroslav
    Zdrojový dokument CRM 2008 : Customer Relationship Management ‘08 : the international scientific conference : proceedings of the abstracts organized in framework of grant GACR 402/06/0577 “Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a company” : September, 24th - 25th, 2008 Pardubice. S. 119-125. - Pardubice : Univerzity of Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-130-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * zákazníci * marketing * predaj * služby * komunikácia
    AnotáciaCRM (Customer relationship management) pomáha spoločnosti optimalizovať vzťahy so zákazníkmi integrovaním marketingu, predaja a služieb. CRM pre kontaktné centrum. Komponenty kontaktného centra CRM. Kontaktné centrum CRM v praxi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00092-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.