Počet záznamov: 1  

Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia

  1. Názov Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia
    Autorské údajeMiroslava Szarková, Alexandra Drgová, Oľga Ružičková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Drgová Alexandra EUBFPM - Fakulta podnikového manažmentu EU
    Ružičková Oľga EUBFPM - Fakulta podnikového manažmentu EU
    Zdrojový dokumentMédiá, spoločnosť, mediálna fikcia : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 31.3.-1.4.2008, Trnava. S. 143-144. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-072-5
    PoznámkyVEGA 1/4591/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia marketingová * zamestnanci * tímy pracovné * kultúra podniková * porady * konferencie * noviny
    AnotáciaKlasifikácia jednotlivých formálnych komunikačných nástrojov z pohľadu potrieb marketingovej komunikácie podniku. Analýza súčasného stavu chápania formálnych komunikačných nástrojov ako produktov podnikových kultúr, reklamného a mediálneho priemyslu.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00097-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.