Počet záznamov: 1  

Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia

  1. Názov Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia
    Preklad názvuRegional marketing as a support of territorial developement
    Autorské údajeMária Zúbková
    Autor Zúbková Mária
    Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 4, č. 3 (2008), s. 144-147. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2008. ISSN 1336-7420
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá marketing územia * rozvoj územný * regióny * spotrebitelia * sektor súkromný * sektor verejný
    AnotáciaČo je marketing? Spotrebitelia a ich potreby. Postupy a metódy územného marketingu. Teoretický a koncepčný rámec územného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2008: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.