Počet záznamov: 1  

Event marketing a jeho postavenie v marketingovej komunikácii

  1. Názov Event marketing a jeho postavenie v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků, Olomouc 11.9.2008.. S. 363-369. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
    PoznámkyVEGA 1/4559/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * firmy * reklama * podpora predaja * prezentácia firemná * práca s verejnosťou
    AnotáciaEvent marketing a jeho vývoj. Druhy komunikácie. Event marketing a komunikačný mix. Event marketing a podpora predaja. Event marketing a práca s verejnosťou. Proces plánovania a tvorba event marketingovej stratégie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00106-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.