Počet záznamov: 1
Event marketing a jeho postavenie v marketingovej komunikácii
Názov Event marketing a jeho postavenie v marketingovej komunikácii Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků, Olomouc 11.9.2008.. S. 363-369. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5 Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
Poznámky VEGA 1/4559/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * firmy * reklama * podpora predaja * prezentácia firemná * práca s verejnosťou Anotácia Event marketing a jeho vývoj. Druhy komunikácie. Event marketing a komunikačný mix. Event marketing a podpora predaja. Event marketing a práca s verejnosťou. Proces plánovania a tvorba event marketingovej stratégie. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00106-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1