Počet záznamov: 1  

Dizajn - súčasť stratégie produktu na trhu

  1. Názov Dizajn - súčasť stratégie produktu na trhu
    Autorské údajeJozef Mlákay
    Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Trh - atestt : vedecký zborník prác pracovníkov Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru. S. 185-192. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2652-4
    Výstup z projektu VEGA 1/2635/05 Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov
    PoznámkyVEGA 1/2635/05
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Heslá dizajn * politika sortimentná * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnotáciaDizajn ako rozhodujúci faktor konkurenčného boja v modernej spoločnosti. Postavenie dizajnu ako súčasti zvyšovania konkurenčnej schopnosti trhov a produktov na trhu. Analýza miesta dizajnu v stratégii produktu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00334-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.