Počet záznamov: 1  

Sťažnosti ako prejav miery spokojnosti s kvalitou služieb v organizáciách cestovného ruchu

  1. Názov Sťažnosti ako prejav miery spokojnosti s kvalitou služieb v organizáciách cestovného ruchu
    Preklad názvuComplains as an expression of the satisfaction rate with the quality of services in the tourism companies
    Autorské údajeMarián Gúčik
    Autor Gúčik Marián
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 41, č. 4 (2008), s. 195-208. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * klienti * zákazníci * služby * kvalita * prieskum informačný
    AnotáciaSťažnosť ako prejav miery spokojnosti zákazníka s poskytovanými službami. Výsledky prieskumu uskutočneného na vzorke 60 organizácií cestovného ruchu v Slovenskej republike. Skúmanie spokojnosti zákazníkov a vybavovanie sťažností v organizáciách cestovného ruchu. Proces vybavovania sťažností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.