Počet záznamov: 1
Kdo a co ovlivňuje WoM trendy?
Názov Kdo a co ovlivňuje WoM trendy? Autorské údaje Alain Samson, Justin Kirby Autor Samson Alain Spoluautori Kirby Justin Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 12 (Prosinec 2008), s. 42-44. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * teórie sociologické * spoločnosť Anotácia Kľúčové faktory a najnovšie poznatky o tom, kto je skutočným hýbateľom na poli word of mouth (WoM) marketingu. Hodnotenie trendov šírenia noviniek, či spoločenskej epidémie Duncanom Wattsom. Teória vplyvných autorít - názorových vodcov (opinion leaders). Sociometrické teórie, ktoré vyzdvihujú dôležitosť vlastnosti siete a uprednostňujú vzťahové štruktúry. Stanley Milgram - skúmajúci spoločenské siete. Konečný účinok závisiaci od ľudí, ktorí sú v spoločenskej sieti. Komplikovaný vzťah medziľudského ovplyvňovania (influencer marketing). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-12 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1