Počet záznamov: 1  

Marketingové a prodejní strategie

  1. Názov Marketingové a prodejní strategie
    Autorské údajeDirk Zupancic
    Autor Zupancic Dirk
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 43, č. 12 (Prosinec 2008), s. 37-39. - Praha : Economia, 2008. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * plán * stratégia marketingová * predaj * komunikácia interná * produkty * zákazníci * konkurencieschopnosť
    AnotáciaNevyhnutnosť, aby marketing podporoval predaj. Marketingová stratégia. Štyri stavebné kamene umiestnenia sa (positioning) na trhu. Stanovenie stratégie predaja. Politika prepojenia marketingu a predaja. Bariéry úspešnej komunikácie a spolupráce marketingu a predaja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 7-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.