Počet záznamov: 1  

Krize stmelí firmy se zákazníky

  1. Názov Krize stmelí firmy se zákazníky
    Autorské údajeJan Řehák
    Autor Řehák Jan
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 43, č. 12 (Prosinec 2008), s. 52-53. - Praha : Economia, 2008. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * spotrebitelia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * báza dát * informácie * kríza hospodárska
    AnotáciaEkonomická kríza a väčšia opatrnosť spotrebiteľov aj výrobcov. Ako sa vyzbrojiť proti kríze. Analýza dát so spätnej väzby a budovanie lepšieho vzťahu so zákazníkmi. Individuálny prístup k zákazníkom - alfa a omega úspešného vzťahového marketingu. Udržanie si súčasného zákazníckeho portfólia. Personalizovaný prístup k zákazníkom. Využitie personalizácie vo voľbách amerického prezidenta.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 7-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.