Počet záznamov: 1
Je spoločenská zodpovednosť ďalším nástrojom marketingu?
Názov Je spoločenská zodpovednosť ďalším nástrojom marketingu? Autorské údaje Petra Prekopová Autor Prekopová Petra Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. Roč. 3, č. 7 (2008), s.76-80. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2008. ISSN 1337-0510 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové * imidž * firmy * zákazníci Anotácia Spoločenská zodpovednosť a marketing. Oblasti marketingu vplývajúce na spoločensky zodpovedný imidž firmy. Cause related marketing ako nový spôsob oslovenia zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 5-7
článok
Počet záznamov: 1