Počet záznamov: 1  

Je spoločenská zodpovednosť ďalším nástrojom marketingu?

  1. Názov Je spoločenská zodpovednosť ďalším nástrojom marketingu?
    Autorské údajePetra Prekopová
    Autor Prekopová Petra
    Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. Roč. 3, č. 7 (2008), s.76-80. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2008. ISSN 1337-0510
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové * imidž * firmy * zákazníci
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť a marketing. Oblasti marketingu vplývajúce na spoločensky zodpovedný imidž firmy. Cause related marketing ako nový spôsob oslovenia zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 5-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.