Počet záznamov: 1
Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy
Názov Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy Preklad názvu Využitie komunikačných kanálov pri marketingovom oslovení zákazníkov gastronomických zariadení Autorské údaje Anton Kretter, Michal Mirz, Katarína Kleinová Autor Kretter Anton Spoluautori Mirz Michal Kleinová Katarína Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 54, no. 10 (2008), s. 498-503. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá gastronómia * komunikácia * informácie * kanály * zákazníci * marketing interaktívny Anotácia Zmeny v návykoch zákazníkov, sociálne zmeny a zostrujúca sa konkurencia nútia aj gastronomický sektor k zmenám. Jedným z prístupov riešenia tohto stavu je uplatňovanie špecifickej a tým aj efektívnejšej komunikácie. Výskum bol realizovaný na vzorke 189 zákazníkov dvoch pizérií v Nemecku. Výsledky výskumu sú prínosom predovšetkým pre oblasť vzťahového marketingu, ktorý spočíva vo vytváraní dobrých vzťahov s už existujúcimi zákazníkmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 7-12
článok
Počet záznamov: 1