Počet záznamov: 1  

Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe

  1. Názov Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí
    Autorské údajeeditor Štefan Žák
    Ďalší autori Žák Štefan (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kotlebová Jana (Recenzent) EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2007. - 95 s.
    ISBN978-80-225-2470-4
    PoznámkyVEGA 1/4561/07
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * konkurencia * konkurencieschopnosť * systémy informačné podnikové
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (5) - ČLÁNKY
    Signatúra832308, 832309
    Archív EPCE07 01008-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    832308SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    832309SEKSklad knižničného fonduvypožičaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.