Počet záznamov: 1
Marketing ako dôležitá súčasť podpory maloobchodného odbytu
Názov Marketing ako dôležitá súčasť podpory maloobchodného odbytu Preklad názvu Marketing as an important part of retail sales support Autorské údaje Júlia Dianovská Autor Dianovská Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 10-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * predaj * maloobchod * marketing manažment * osobnosť Anotácia Marketing a jeho osobitné postavenie v oblasti podpory odbytu produktov. Praktické skúsenosti marketingového génia, bývalého šéfa marketingu spoločnosti Coca-cola a súčasného predsedu strategickej poradenskej firmy The Zyman Group, Sergia Zymana, ktorý svojou na výsledky orientovanou prácou dosiahol mimoriadne zvýšenie predaja. Jeho originálny a tvorivý prístup, ktorý sa v praxi opakovane osvedčil, obohacujú aktuálne teoretické poznatky súčasných vynikajúcich ekonómov, k akým bezpochyby patria autori jednej z teórií marketingového manažmentu Philip Kotler a Kevin Lane Keller. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00225-017, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1