Počet záznamov: 1  

Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov

  1. Názov Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov
    Autorské údajeJanka Kopaničová
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. S. 48-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.4 - Výroba. Služby podľa hospodárskych sektorov
    Heslá konkurencia * výrobky * produkcia * potraviny * odevy * spotrebitelia
    AnotáciaRast subjektu na trhu. Konkurenčná výhoda. Budovanie imidžu. Slovenský výber produktov. Potravinárske výrobky. Odevné výrobky. Spotrebitelia na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 01008-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.