Počet záznamov: 1  

Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora

  1. Názov Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora
    Autorské údajeIvana Mižičková
    Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. Roč. 6, č. 5 (2008), s. 16-17. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spolupráca podnikov * podnikatelia * organizácie
    AnotáciaCRM z pohľadu neziskovej organizácie a z pohľadu ziskových spoločností. CRM (cause related marketing) predstavuje efektívnu spoluprácu organizácií tretieho sektora so ziskovo orientovanými spoločnosťami, pri ktorej všetky zainteresované strany dosahujú svoje ciele.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00268-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.