Počet záznamov: 1  

Využívanie internetu v marketingovej komunikácii verejných knižníc

  1. Názov Využívanie internetu v marketingovej komunikácii verejných knižníc
    Preklad názvuThe use of internet in the marketing communication in the public libraries
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 72-76. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 02 - Knihoveda. Knihovníctvo
    Heslá knižnice * služby informačné * elektronizácia * internet * digitalizácia
    AnotáciaVyužitie internetu v knižniciach. Súťaž Top WebLib na Slovensku a jej význam. Elektronické informačné služby. Komunikačná schéma digitálnej knižnice.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.