Počet záznamov: 1  

Priamy marketing

  1. Názov Priamy marketing
    Preklad názvuDirect marketing
    Autorské údajeLucia Michalková
    Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 77-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    PoznámkyVEGA 1/4600/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * pojmy * definície * telemarketing
    AnotáciaPriamy marketing - definície, znaky. Výhody priameho marketingu. Formy priameho marketingu - direct mail, telemarketing.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00225-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.