Počet záznamov: 1
Marketing na novom trhu
Názov Marketing na novom trhu Preklad názvu Marketing on the new market Autorské údaje Zora Vajsochrová Trnková Autor Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 111-115. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh výrobkov * efektívnosť * investície * systém CRM Anotácia Dnešný marketing je treba chápať nielen v starom význame ako schopnosť predať, ale v novom význame uspokojovanie potrieb zákazníka. Marketing pokračuje po celú dobu životnosti produktu, snaží sa prilákať nových zákazníkov a udržať si tých súčasných tým, že vylepšia vzhľad a výkon produktu, učí sa z výsledkov predaja a snaží sa úspech zopakovať. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00225-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1