Počet záznamov: 1  

Stratégia štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu priemyselných podnikov SR

  1. Názov Stratégia štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu priemyselných podnikov SR : dizertačná práca
    Autorské údajeZuzana Roby, škol. Jana Sršňová
    Autor Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Ďalší autori Sršňová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2007. - 147 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik priemyselný * marketing medzinárodný * štandardizácia * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra832359

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    832359SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.