Počet záznamov: 1  

V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí

  1. Názov V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí
    Preklad názvuIn organization focused to quality all begins ands with a customer
    Autorské údajeJana Urdziková, Jarmila Šalgovičová
    Autor Urdziková Jana
    Spoluautori Šalgovičová Jarmila
    Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : vedecký časopis. Roč. 2, č. 3 (2008), s. 56-61. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2008. ISSN 1802-8527
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá kvalita * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * komunikácia manažérska
    AnotáciaVýznam a postavenie zákazníka vo vzťahu k podnikateľským subjektom. Problémy komunikácie s nespokojnými zákazníkmi a riešenie prípadných sporov s nimi. Zdôraznenie významu monitorovania nespokojnosti zákazníkov. Odporúčania spojené so systémovým prístupom k organizácii a manažérstvu sťažností a reklamácií v organizáciách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 2-3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF236.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.