Počet záznamov: 1  

Co přinese digitalizace marketingu?

  1. Názov Co přinese digitalizace marketingu?
    Autorské údajePetr Frey
    Autor Frey Petr
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 1 (Leden 2009), s. 14-16. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá digitalizácia * televízia * marketing * reklama * pošta elektronická * obchod elektronický * komunikácia elektronická * internet
    AnotáciaTelevízia ako jedno z najkonzervatívnejších médií z pohľadu progresívnych marketérov. Digitalizácia televízneho vysielania a interaktívne služby. Televízia verzus internet. DRTV (Direct response TV) a DRTV 2.0. Digitalizácia v USA. Čo nás čaká v oblasti digitalizácie televízneho vysielania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-7 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.