Počet záznamov: 1  

Zapišme to do blogu

  1. Názov Zapišme to do blogu
    Autorské údajePetra Višková
    Autor Višková Petra
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 1 (Leden 2009), s. 40-41. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * spotrebitelia * technológie informačné * technológie komunikačné * internet
    AnotáciaNová metóda marketingového výskumu - spotrebiteľský, alebo riadený blog. Spotrebiteľský blog - riadená , skúseným výskumníkom vedená cesta k poznaniu spotrebiteľov. Ako fungujú riadené blogy. Interaktívny charakter. Výhody a nevýhody spotrebiteľských blogov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-7 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.