Počet záznamov: 1  

Právní úskalí cenové komunikace v praxi

  1. Názov Právní úskalí cenové komunikace v praxi
    Autorské údajePetr Kůta
    Autor Kůta Petr
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 1 (Leden 2009), s. 50-51. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * obchod * zľavy obchodné * výpredaj sezónny * reklama klamlivá * legislatíva * Česko
    AnotáciaPrávne predpisy, ktoré sa venujú tvorbe a komunikácii cien. Zavádzajúce (skreslené) ceny. Nesprávna komunikácia ceny. Príklady klamania spotrebiteľa. Používanie superlatívov v reklame. Výpredaje. Zakázaná - vábivá reklama na cenu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-7 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.