Počet záznamov: 1  

Nákupno-zábavné centrá ako jedna z nových foriem koncentrácie maloobchodu

  1. Názov Nákupno-zábavné centrá ako jedna z nových foriem koncentrácie maloobchodu
    Preklad názvuShopping centers as one of new forms of retail concentration
    Autorské údajeJana Macháčková
    Autor Macháčková Jana
    Zdrojový dokument Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 112-118. - Košice : PHF v Košiciach, 2008. ISBN 978-80225-2633-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá centrá obchodné * centrá nákupné * vývoj * nájomcovia * komunikácia marketingová * čas voľný * zákazníci
    AnotáciaPočiatky vzniku obchodno-zábavných centier. Rozhodnutie o nákupnom mieste. Skladba predajní, kľúčové a ostatné menšie prevádzky, marketingová komunikácia, prostredie. Čoraz viac centier sa snaží integrovať nakupovanie i s ďalšími funkciami.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.