Počet záznamov: 1
Marketing ako nástroj zlepšenia podnikania poľnohospodárskych subjektov v znevýhodnených regiónoch Slovenska
Názov Marketing ako nástroj zlepšenia podnikania poľnohospodárskych subjektov v znevýhodnených regiónoch Slovenska Autorské údaje Vladimír Kocák Autor Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument National and regional economics VII : international conference proceedings : 1th-3th october, 2008 : Herľany, Slovak Republic. S. 371-376. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-553-0084-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie Heslá poľnohospodárstvo * podnikanie * Slovensko * marketing * stratégia podniková Anotácia Využitie marketingu ako nástroja pre rozvoj a rast obchodných činností. Poľnohospodárske podnikateľské subjekty na území SR. Zapojenie prvkov marketingu do dlhodobej stratégie farmy. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01575-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 120.7 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1