Počet záznamov: 1  

Marketing ako nástroj zlepšenia podnikania poľnohospodárskych subjektov v znevýhodnených regiónoch Slovenska

  1. Názov Marketing ako nástroj zlepšenia podnikania poľnohospodárskych subjektov v znevýhodnených regiónoch Slovenska
    Autorské údajeVladimír Kocák
    Autor Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument National and regional economics VII : international conference proceedings : 1th-3th october, 2008 : Herľany, Slovak Republic. S. 371-376. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-553-0084-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie
    Heslá poľnohospodárstvo * podnikanie * Slovensko * marketing * stratégia podniková
    AnotáciaVyužitie marketingu ako nástroja pre rozvoj a rast obchodných činností. Poľnohospodárske podnikateľské subjekty na území SR. Zapojenie prvkov marketingu do dlhodobej stratégie farmy. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01575-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF120.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.