Počet záznamov: 1  

Silnejúci spotrebiteľský segment na slovenskom trhu spotrebného tovaru

  1. Názov Silnejúci spotrebiteľský segment na slovenskom trhu spotrebného tovaru
    Preklad názvuStronger consumer segment in Slovak market of consumption goods
    Autorské údajeKristína Viestová
    Autor Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 159-163. - Košice : PHF v Košiciach, 2008. ISBN 978-80225-2633-3
    PoznámkyVEGA 1/3760/06
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá globalizácia * segmentácia trhu * tovar spotrebný * spotrebitelia * marketing manažment
    AnotáciaPríspevok je orientovaný na kvantitatívne a kvalitatívne sa meniaci segment tzv. strieborný/sivý/starnúci v podmienkach slovenského trhu so spotrebným tovarom. Nová kvalita tohto segmentu si bude vyžadovať rýchlu reakciu zo strany marketingového manažmentu obchodných podnikov, tak ako tieto začali riešiť otázky obdobného charakteru v krajinách Európy, Ameriky a Ázie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.