Počet záznamov: 1  

Postavenie distribúcie v marketingovom mixe vodárenských spoločností

  1. Názov Postavenie distribúcie v marketingovom mixe vodárenských spoločností
    Autorské údajeMonika Némová
    Autor Némová Monika
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 94-102. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 628.1/.3 - Voda
    Heslá vodárenstvo * spoločnosti * distribúcia * marketing mix * komunikácia marketingová
    AnotáciaVodárenské odvetvie - odvetvie strategického charakteru. Podstata distribúcie. Charakteristika vodárenského odvetvia. Podstata a špecifiká marketingového mixu vodárenskej spoločnosti. Produkt, cena, komunikácia, distribúcia v prostredí vodárenskej spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.