Počet záznamov: 1  

Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu

  1. Názov Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu
    Autorské údajeŠárka Borkovcová
    Autor Borkovcová Šárka
    Zdrojový dokument DOCTUS 2007 : zborník príspevkov z jarnej medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých výskumných pracovníkov : Bratislava 27. apríla 2007. S. 27-32. - Bratislava : AT Publishing, 2007. ISBN 978-80-88954-43-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * produkty * ceny * komunikácia * lokalizácia * šport * organizácie neziskové
    AnotáciaFungovanie športových organizácií ako občianskych združení a športových klubov ako obchodných spoločností. Dôvody, prečo by sa športové organizácie mali zaoberať marketingom. Členenie športu. Marketingový mix v podmienkach športu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.