Počet záznamov: 1
Informácie a ich vplyv v rozhodovacom procese marketingových pracovníkov
Názov Informácie a ich vplyv v rozhodovacom procese marketingových pracovníkov Autorské údaje Michaela Vasilová, Tomáš Bačo Autor Vasilová Michaela Spoluautori Bačo Tomáš Zdrojový dokument Zborník vedeckých statí doktorandov : ekonomické vedné disciplíny v znalostnej spoločnosti. S. 151-162. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2618-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá informácie * rozhodovanie * riziko * marketing * procesy rozhodovacie * modely Anotácia Význam informácií v rozhodovacom procese. Model merania rizika v procese marketingového rozhodovania. Faktory ovplyvňujúce vnímanie rizika. Model determinantov vnímania rizika jednotlivcom. Spracovanie informácií a rizikové rozhodnutie. Informačné riziko. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1