Počet záznamov: 1  

Informácie a ich vplyv v rozhodovacom procese marketingových pracovníkov

  1. Názov Informácie a ich vplyv v rozhodovacom procese marketingových pracovníkov
    Autorské údajeMichaela Vasilová, Tomáš Bačo
    Autor Vasilová Michaela
    Spoluautori Bačo Tomáš
    Zdrojový dokument Zborník vedeckých statí doktorandov : ekonomické vedné disciplíny v znalostnej spoločnosti. S. 151-162. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2618-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá informácie * rozhodovanie * riziko * marketing * procesy rozhodovacie * modely
    AnotáciaVýznam informácií v rozhodovacom procese. Model merania rizika v procese marketingového rozhodovania. Faktory ovplyvňujúce vnímanie rizika. Model determinantov vnímania rizika jednotlivcom. Spracovanie informácií a rizikové rozhodnutie. Informačné riziko.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.